vrijdag 3 oktober 2014

Allemaal diertjes


Op maandag ging onze dierenweek van start! 
 






Met de dierenknuffels op stap door de klas









 Nieuwe bakjes in de klas!  Vanaf nu kan iedere kapoen zijn eigen spulletjes in zijn eigen bakje leggen!
Knap hoor!















Het liedje van deze week: 

Ik wil geen hond


 Ik wil geen poes
 

 Ik wil geen papegaai!

Die lieve kleine dieren, ik geef ze wel een aai!
Maar weet je wat ik het liefste wil? 

Een grote groene...



We maken ook een mooie krokodil!

















Demi bracht een echte schildpad mee naar onze klas!
 

















Gaan turnen vinden we reuzefijn!
 








 Een visje op bezoek in de klas!








Ook wij maken een aquarium met visjes erin!













Wij helpen de uil met zijn kleintjes in de juiste boom te sorteren!
 




Het verhaal van deze week
 






Een individuele oefening: van klein naar groot...







Op vrijdag werden alle juffen verwend met leuke knutselwerkjes en een overheerlijke lunch verzorgd door ons fantastische oudercomité!  Bedankt iedereen!
 


Op vrijdag genoten we ook van de toneelvoorstelling 
BLING BLING

Het was supermooi!

















Onze dierenweek zit er alweer op! 

Volgende week gaan we aan de slag rond het thema: blaadjes op de grond!  

Een fijn weekend en tot maandag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten