vrijdag 9 september 2016

zakken en tassen

 
 
Met mijn boekentas, tas, tas
ga ik naar mijn klas, klas, klas, 
boekentas open...
boekentas toe...

en dan vlug naar mama toe




verhaal van de week...


lekker fruit!


Wij gaan naar de turnzaal!



Dag kapoentjes!



Met de plasticine spelen...





Ook in de keuken spelen we fijn!


Samen met Jules gaan we schilderen...





 Met mijn penseel of met mijn handjes?

Experimenteren maar!






Met onze zakjes in de hand ontdekken we de ganse school.
  We nemen in alle klasjes een kijkje. 
Van de lieve juffen en meesters krijgen we leuke spulletjes om in onze zakjes te stoppen.












waarnemen van onze boekentassen:



Puzzeltijd!





Samen naar tik tak kijken.



Komen eten!






Toneel van Jules in de turnzaal.







met z'n allen smullen, zo gezellig!



Wat zit er in onze boekentas?  Kleef opdracht!




















Op vrijdag is het fietsdag!  We mogen dan ook onze eigen fiets mee naar school brengen.







Fijn weekend lieve vrienden!
Tot maandag...
Juf Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten